Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Consumer perceived value preferences for mobile marketing in China: A mixed method approach
 
 
Titel: Consumer perceived value preferences for mobile marketing in China: A mixed method approach
Auteur: Huang, Lijuan
Mou, Jian
See-To, Eric W.K.
Kim, Jongki
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 48 (2019) nr. C pagina's 70-86
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland