Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 41 gevonden artikelen
 
 
  Amazon's approach to consumers’ usage of the Dash button and its effect on purchase decision involvement in the U.S. market
 
 
Titel: Amazon's approach to consumers’ usage of the Dash button and its effect on purchase decision involvement in the U.S. market
Auteur: Ramadan, Zahy B.
Farah, Maya F.
Kassab, Danielle
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 47 (2019) nr. C pagina's 133-139
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland