Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 32 van 33 gevonden artikelen
 
 
  We ARe at home: How augmented reality reshapes mobile marketing and consumer-brand relationships
 
 
Titel: We ARe at home: How augmented reality reshapes mobile marketing and consumer-brand relationships
Auteur: Scholz, Joachim
Duffy, Katherine
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 44 (2018) nr. C pagina's 11-23
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 32 van 33 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland