Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Joking with customers in the service encounter has a negative impact on customer satisfaction: Replication and extension
 
 
Titel: Joking with customers in the service encounter has a negative impact on customer satisfaction: Replication and extension
Auteur: Söderlund, Magnus
Oikarinen, Eeva-Liisa
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 42 (2018) nr. C pagina's 55-64
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland