Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 28 van 35 gevonden artikelen
 
 
  The effect of telepresence, social presence and involvement on consumer brand engagement: An empirical study of non-profit organizations
 
 
Titel: The effect of telepresence, social presence and involvement on consumer brand engagement: An empirical study of non-profit organizations
Auteur: Algharabat, Raed
Rana, Nripendra P.
Dwivedi, Yogesh K.
Alalwan, Ali Abdallah
Qasem, Zainah
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 40 (2018) nr. C pagina's 139-149
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 28 van 35 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland