Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 19 gevonden artikelen
 
 
  The role of benefits and transparency in shaping consumers’ green perceived value, self-brand connection and brand loyalty
 
 
Titel: The role of benefits and transparency in shaping consumers’ green perceived value, self-brand connection and brand loyalty
Auteur: Lin, Jialing
Lobo, Antonio
Leckie, Civilai
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 35 (2017) nr. C pagina's 9 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland