Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 44 gevonden artikelen
 
 
  Creation of consumer loyalty and trust in the retailer through store brands: The moderating effect of choice of store brand name
 
 
Titel: Creation of consumer loyalty and trust in the retailer through store brands: The moderating effect of choice of store brand name
Auteur: Rubio, Natalia
Villaseñor, Nieves
Yagüe, María Jesús
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 34 (2017) nr. C pagina's 11 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 44 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland