Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 33 van 41 gevonden artikelen
 
 
  The effect of benefits generated from interacting with branded mobile apps on consumer satisfaction and purchase intentions
 
 
Titel: The effect of benefits generated from interacting with branded mobile apps on consumer satisfaction and purchase intentions
Auteur: Alnawas, Ibrahim
Aburub, Faisal
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 31 () nr. C pagina's 313-322
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 33 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland