Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Should new online stores invest in social presence elements? The effect of social presence on initial trust formation
 
 
Titel: Should new online stores invest in social presence elements? The effect of social presence on initial trust formation
Auteur: Ogonowski, Andrzej
Montandon, Andrew
Botha, Elsamari
Reyneke, Mignon
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 21 (2014) nr. 4 pagina's 10 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland