Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Influence of consumer attitude toward online brand community on revisit intention and brand trust
 
 
Titel: Influence of consumer attitude toward online brand community on revisit intention and brand trust
Auteur: Jung, Na Young
Kim, Soohyun
Kim, Soyoung
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 21 (2014) nr. 4 pagina's 9 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland