Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 22 gevonden artikelen
 
 
  How airline service quality determines the quantity of repurchase intention - Mediate and moderate effects of brand quality and perceived value
 
 
Titel: How airline service quality determines the quantity of repurchase intention - Mediate and moderate effects of brand quality and perceived value
Auteur: Chen, Lu
Li, Yong-Quan
Liu, Chih-Hsing
Verschenen in: Journal of air transport management
Paginering: Jaargang 75 (2019) nr. C pagina's 185-197
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland