Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  The persuasiveness of framed commercial messages: A note on marketing implications for the airline industry
 
 
Titel: The persuasiveness of framed commercial messages: A note on marketing implications for the airline industry
Auteur: Lin, Chien-Huang
Kao, Danny T.
Chuang, Shih-Chieh
Wu, Pei-Hsun
Verschenen in: Journal of air transport management
Paginering: Jaargang 12 (2006) nr. 4 pagina's 3 p.
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland