Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 17 gevonden artikelen
 
 
  How stereotype knowledge and stereotype belief impact girls’ self-efficacy and math performance: A response surface analysis approach
 
 
Titel: How stereotype knowledge and stereotype belief impact girls’ self-efficacy and math performance: A response surface analysis approach
Auteur: Leroy, Nadia
Max, Sylvain
Pansu, Pascal
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 96 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland