Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Less direct than you thought: Do teachers transmit math value to students through their cognitive support for understanding?
 
 
Titel: Less direct than you thought: Do teachers transmit math value to students through their cognitive support for understanding?
Auteur: Dicke, Anna-Lena
Rubach, Charlott
Safavian, Nayssan
Karabenick, Stuart A.
Eccles, Jacquelynne S.
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 76 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland