Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 19 gevonden artikelen
 
 
  How does information consistency influence prospective teachers’ decisions about task difficulty assignments? A within-subject experiment to explain data-based decision-making in heterogeneous classes
 
 
Titel: How does information consistency influence prospective teachers’ decisions about task difficulty assignments? A within-subject experiment to explain data-based decision-making in heterogeneous classes
Auteur: Kärner, Tobias
Warwas, Julia
Krannich, Maike
Weichsler, Niklas
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 74 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland