Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Formative assessment in mathematics: Mediated by feedback's perceived usefulness and students' self-efficacy
 
 
Titel: Formative assessment in mathematics: Mediated by feedback's perceived usefulness and students' self-efficacy
Auteur: Rakoczy, Katrin
Pinger, Petra
Hochweber, Jan
Klieme, Eckhard
Schütze, Birgit
Besser, Michael
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 60 (2019) nr. C pagina's 154-165
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland