Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Short- and long-term effects of assessment-based differentiated reading instruction in general education on reading fluency and reading comprehension
 
 
Titel: Short- and long-term effects of assessment-based differentiated reading instruction in general education on reading fluency and reading comprehension
Auteur: Förster, Natalie
Kawohl, Elisabeth
Souvignier, Elmar
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 56 (2018) nr. C pagina's 98-109
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland