Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 12 gevonden artikelen
 
 
  The effect of anticipated achievement feedback on students' semantic processing as indicated by the N400 cloze effect
 
 
Titel: The effect of anticipated achievement feedback on students' semantic processing as indicated by the N400 cloze effect
Auteur: Janssen, Eva M.
van der Ven, Sanne H.G.
van Hoogmoed, Anne H.
Leseman, Paul P.M.
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 47 (2017) nr. C pagina's 11 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland