Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Bridging the gap: Fraction understanding is central to mathematics achievement in students from three different continents
 
 
Titel: Bridging the gap: Fraction understanding is central to mathematics achievement in students from three different continents
Auteur: Torbeyns, Joke
Schneider, Michael
Xin, Ziqiang
Siegler, Robert S.
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 37 (2015) nr. C pagina's 9 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland