Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  How much is too much? Learning and motivation effects of adding instructional explanations to worked examples
 
 
Titel: How much is too much? Learning and motivation effects of adding instructional explanations to worked examples
Auteur: Richey, J. Elizabeth
Nokes-Malach, Timothy J.
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 25 (2013) nr. C pagina's 21 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland