Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Epistemic cognition when students read multiple documents containing conflicting scientific evidence: A think-aloud study
 
 
Titel: Epistemic cognition when students read multiple documents containing conflicting scientific evidence: A think-aloud study
Auteur: Ferguson, Leila E.
Bråten, Ivar
Strømsø, Helge I.
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 22 (2012) nr. 2 pagina's 18 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland