Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
 
  The effect of instruction type and dyadic or individual emulation on the quality of higher-order peer feedback in EFL
 
 
Titel: The effect of instruction type and dyadic or individual emulation on the quality of higher-order peer feedback in EFL
Auteur: Van Steendam, Elke
Rijlaarsdam, Gert
Sercu, Lies
Van den Bergh, Huub
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 20 (2010) nr. 4 pagina's 12 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland