Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Text remembering as a social process: the role of teacher-student interaction in the acquisition of structure strategy
 
 
Titel: Text remembering as a social process: the role of teacher-student interaction in the acquisition of structure strategy
Auteur: de la Mata Benitez, M.L
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 13 (2003) nr. 1 pagina's 23 p.
Jaar: 2003
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland