Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
 
  The role of country-of-origin, ethnocentrism and animosity in promoting consumer trust. The moderating role of familiarity
 
 
Titel: The role of country-of-origin, ethnocentrism and animosity in promoting consumer trust. The moderating role of familiarity
Auteur: Jiménez, Nadia Huitzilin
San Martín, Sonia
Verschenen in: International business review
Paginering: Jaargang 19 (2010) nr. 1 pagina's 12 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland