Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  The influence of market and product knowledge resource embeddedness on the international mergers of advertising agencies: The case-study approach
 
 
Titel: The influence of market and product knowledge resource embeddedness on the international mergers of advertising agencies: The case-study approach
Auteur: Huang, Tai-Yuan
Hu, Jer-San
Chen, Kuo-Chia
Verschenen in: International business review
Paginering: Jaargang 17 (2008) nr. 5 pagina's 13 p.
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland