Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 28 gevonden artikelen
 
 
  A factorization approach to evaluate open-response assignments in MOOCs using preference learning on peer assessments
 
 
Titel: A factorization approach to evaluate open-response assignments in MOOCs using preference learning on peer assessments
Auteur: Luaces, Oscar
Díez, Jorge
Alonso-Betanzos, Amparo
Troncoso, Alicia
Bahamonde, Antonio
Verschenen in: Knowledge-based systems
Paginering: Jaargang 85 (2015) nr. C pagina's 7 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland