Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Product market advertising, heterogeneous beliefs, and the long-run performance of initial public offerings
 
 
Titel: Product market advertising, heterogeneous beliefs, and the long-run performance of initial public offerings
Auteur: Chemmanur, Thomas
Yan, An
Verschenen in: Journal of corporate finance
Paginering: Jaargang 46 (2017) nr. C pagina's 1-24
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland