Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The central role of a company’s technological reputation in enhancing customer performance in the B2B context of SMEs
 
 
Titel: The central role of a company’s technological reputation in enhancing customer performance in the B2B context of SMEs
Auteur: Agostini, Lara
Nosella, Anna
Verschenen in: Journal of engineering and technology management
Paginering: Jaargang 42 (2016) nr. C pagina's 14 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland