Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 822 van 3380 gevonden artikelen
 
 
  Cooperative advertising for competing manufacturers: The impact of long-term promotional effects
 
 
Titel: Cooperative advertising for competing manufacturers: The impact of long-term promotional effects
Auteur: Karray, Salma
Martín-Herrán, Guiomar
Sigué, Simon-Pierre
Verschenen in: International journal of production economics
Paginering: Jaargang 184 (2017) nr. C pagina's 21-32
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 822 van 3380 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland