Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Cooperative advertising for competing manufacturers: The impact of long-term promotional effects
 
 
Titel: Cooperative advertising for competing manufacturers: The impact of long-term promotional effects
Auteur: Karray, Salma
Martín-Herrán, Guiomar
Sigué, Simon-Pierre
Verschenen in: International journal of production economics
Paginering: Jaargang 184 (2017) nr. C pagina's 21-32
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland