Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 55 gevonden artikelen
 
 
  How does product-celebrity congruence and content sponsorship affect perceived altruism among consumers? Evidence from factorial experiments
 
 
Titel: How does product-celebrity congruence and content sponsorship affect perceived altruism among consumers? Evidence from factorial experiments
Auteur: Li, Si
Xiong, Mengran
Wang, Yichuan
Zhang, Minhao
Verschenen in: Resources, conservation and recycling
Paginering: Jaargang 178 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland