Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Measuring sensory and marketing influences on consumers' choices among food and beverage product brands
 
 
Titel: Measuring sensory and marketing influences on consumers' choices among food and beverage product brands
Auteur: Booth, David A.
Verschenen in: Trends in food science and technology. [Regular ed.]
Paginering: Jaargang 35 (2014) nr. 2 pagina's 9 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland