Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 42 van 43 gevonden artikelen
 
 
  Visual marketing: The importance and consumer recognition of fruit brands in supermarket fruit displays
 
 
Titel: Visual marketing: The importance and consumer recognition of fruit brands in supermarket fruit displays
Auteur: Kleih, Anne-Katrin
Sparke, Kai
Verschenen in: Food quality and preference
Paginering: Jaargang 93 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 42 van 43 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland