Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 54 van 59 gevonden artikelen
 
 
  Using temporal dominance of emotions at home. Impact of coffee advertisements on consumers’ behavior and methodological perspectives
 
 
Titel: Using temporal dominance of emotions at home. Impact of coffee advertisements on consumers’ behavior and methodological perspectives
Auteur: Peltier, C.
Visalli, M.
Thomas, A.
Verschenen in: Food quality and preference
Paginering: Jaargang 71 () nr. C pagina's 311-319
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 54 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland