Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 28 van 28 gevonden artikelen
 
 
  The role of product familiarity and consumer involvement on liking and perceptions of fresh meat
 
 
Titel: The role of product familiarity and consumer involvement on liking and perceptions of fresh meat
Auteur: Borgogno, Monica
Favotto, Saida
Corazzin, Mirco
Cardello, Armand V.
Piasentier, Edi
Verschenen in: Food quality and preference
Paginering: Jaargang 44 (2015) nr. C pagina's 9 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 28 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland