Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 35 gevonden artikelen
 
 
  New product, familiar taste: Effects of slogans on cognitive and affective responses to an unknown food product among food neophobics and neophilics
 
 
Titel: New product, familiar taste: Effects of slogans on cognitive and affective responses to an unknown food product among food neophobics and neophilics
Auteur: Fenko, Anna
Leufkens, Jean-Marie
van Hoof, Joris J.
Verschenen in: Food quality and preference
Paginering: Jaargang 39 (2015) nr. C pagina's 9 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 35 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland