Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 16 gevonden artikelen
 
 
  The consumer’s perception of artificial food additives: Influences on acceptance, risk and benefit perceptions
 
 
Titel: The consumer’s perception of artificial food additives: Influences on acceptance, risk and benefit perceptions
Auteur: Bearth, Angela
Cousin, Marie-Eve
Siegrist, Michael
Verschenen in: Food quality and preference
Paginering: Jaargang 38 (2014) nr. C pagina's 10 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland