Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Message frame and self-efficacy influence the persuasiveness of nutrition information in a fast-food restaurant
 
 
Titel: Message frame and self-efficacy influence the persuasiveness of nutrition information in a fast-food restaurant
Auteur: van ’t Riet, Jonathan
Werrij, Marieke Q.
Nieuwkamp, Ricardo
de Vries, Hein
Ruiter, Robert A.C.
Verschenen in: Food quality and preference
Paginering: Jaargang 29 (2013) nr. 1 pagina's 5 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland