Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 32 gevonden artikelen
 
 
  From “learning to variate” to “variate for learning”: Teachers learning through collaborative, iterative context-based mathematical problem posing
 
 
Titel: From “learning to variate” to “variate for learning”: Teachers learning through collaborative, iterative context-based mathematical problem posing
Auteur: Marco, Nadav
Palatnik, Alik
Verschenen in: The journal of mathematical behavior
Paginering: Jaargang 73 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland