Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Reconceptualizing a mathematical domain on the basis of student reasoning: Considering teachers’ perspectives about integers
 
 
Titel: Reconceptualizing a mathematical domain on the basis of student reasoning: Considering teachers’ perspectives about integers
Auteur: Hawthorne, Casey
Philipp, Randolph A.
Lamb, Lisa L.
Bishop, Jessica P.
Whitacre, Ian
Schappelle, Bonnie P.
Verschenen in: The journal of mathematical behavior
Paginering: Jaargang 65 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland