Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
 
  The role of framing in productive classroom discussions: A case for teacher learning
 
 
Titel: The role of framing in productive classroom discussions: A case for teacher learning
Auteur: Whitenack, Joy W.
Cavey, Laurie O.
Ellington, Aimee J.
Verschenen in: The journal of mathematical behavior
Paginering: Jaargang 33 (2014) nr. C pagina's 14 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland