Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Enhancing pre-service teachers’ fraction knowledge through open approach instruction
 
 
Titel: Enhancing pre-service teachers’ fraction knowledge through open approach instruction
Auteur: Lin, Cheng-Yao
Becker, Jerry
Ko, Yi-Yin
Byun, Mi-Ran
Verschenen in: The journal of mathematical behavior
Paginering: Jaargang 32 (2013) nr. 3 pagina's 22 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland