Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 35 gevonden artikelen
 
 
  Can peers help sustain the positive effects of an early childhood mathematics intervention?
 
 
Titel: Can peers help sustain the positive effects of an early childhood mathematics intervention?
Auteur: Botvin, Caroline M.
Jenkins, Jade M.
Carr, Robert C.
Dodge, Kenneth A.
Clements, Douglas H.
Sarama, Julie
Watts, Tyler W.
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 67 () nr. C pagina's 159-169
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 35 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland