Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Accountability-driven school reform: are there unintended effects on younger children in untested grades?
 
 
Titel: Accountability-driven school reform: are there unintended effects on younger children in untested grades?
Auteur: Henry, Gary T.
McNeill, Shelby M.
Harbatkin, Erica
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 61 () nr. C pagina's 190-208
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 20 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland