Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 42 gevonden artikelen
 
 
  Direct and indirect pathways to early school adjustment: Roles of young children’s mental representations and peer victimization
 
 
Titel: Direct and indirect pathways to early school adjustment: Roles of young children’s mental representations and peer victimization
Auteur: Garner, Pamela W.
Dunsmore, Julie C.
Bassett, Hideko Hamada
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 51 () nr. C pagina's 100-109
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 42 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland