Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Corrigendum to “Observed quality of classroom peer engagement in a sample of preschoolers displaying disruptive behaviors” [Early Child. Res. Quart. 47 (2019) 206–217]
 
 
Titel: Corrigendum to “Observed quality of classroom peer engagement in a sample of preschoolers displaying disruptive behaviors” [Early Child. Res. Quart. 47 (2019) 206–217]
Auteur: Yoder, Michelle L.
Williford, Amanda P.
Vitiello, Virginia E.
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 49 () nr. C pagina's 282
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland