Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Hispanic dual language learning kindergarten students' response to a numeracy intervention: A randomized control trial
 
 
Titel: Hispanic dual language learning kindergarten students' response to a numeracy intervention: A randomized control trial
Auteur: Foster, Matthew E.
Anthony, Jason L.
Clements, Doug H.
Sarama, Julie
Williams, Jeffrey J.
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 43 (2018) nr. C pagina's 83-95
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland