Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 48 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Using Recognition & Response (R&R) to improve children’s language and literacy skills: Findings from two studies
 
 
Titel: Using Recognition & Response (R&R) to improve children’s language and literacy skills: Findings from two studies
Auteur: Buysse, Virginia
Peisner-Feinberg, Ellen
Soukakou, Elena
Fettig, Angel
Schaaf, Jennifer
Burchinal, Margaret
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 36 (2016) nr. C pagina's 10 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 48 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland