Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Dose–response relations between preschool teachers’ exposure to components of professional development and increases in quality of their interactions with children
 
 
Titel: Dose–response relations between preschool teachers’ exposure to components of professional development and increases in quality of their interactions with children
Auteur: Pianta, Robert C.
DeCoster, Jamie
Cabell, Sonia
Burchinal, Margaret
Hamre, Bridget K.
Downer, Jason
LoCasale-Crouch, Jennifer
Williford, Amanda
Howes, Carollee
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 29 (2014) nr. 4 pagina's 10 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland