Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Segregated school effects on first grade reading gains: Using propensity score matching to disentangle effects for African-American, Latino, and European-American students
 
 
Titel: Segregated school effects on first grade reading gains: Using propensity score matching to disentangle effects for African-American, Latino, and European-American students
Auteur: Kainz, Kirsten
Pan, Yi
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 29 (2014) nr. 4 pagina's 7 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland